Oferta
Czy wiesz, że dobry copywriting sprzedażowy to pewna inwestycja dla Twojego biznesu online? Taka, która pracuje na Ciebie bez wytchnienia?
Zbliża się kampania Twojego produktu cyfrowego, a Ty potrzebujesz treści, które konwertują jak szalone? A może stawiasz na automatyzacje w biznesie online, ale brakuje Ci skutecznych tekstów, dzięki którym zaczniesz zarabiać nawet wtedy, kiedy nie pracujesz?
![z laptopem z laptopem](https://katarzynamroz.pl/wp-content/uploads/elementor/thumbs/z-lapkiem-scaled-qfp65w6ip3yf8irb0818il8fqyclhxmgc9kc6w8wsw.jpg)
Dlaczego warto?
Zwiększ zyski
Trafione teksty to lepsze zarobki w Twojej firmie. Rozłożę Twoją ofertę na czynniki pierwsze i wyciągnę z niej to, co dla Twojego klienta najważniejsze. Ze mną zakup Twojego produktu to czysta formalność!
Uwolnij czas
Czas to pieniądz. Dlatego, zamiast ślęczeć godzinami nad pustym edytorem tekstu, skup się na tych obszarach biznesu, w których czujesz się najlepiej. Ja przygotuję treści. Efekt? Ty zarobisz więcej, pracując mniej.
Co mogę dla Ciebie zrobić?
Treści sprzedażowe do kampanii produktu cyfrowego (kursu, e-booka itp.)
![1D7A8571 1D7A8571](https://katarzynamroz.pl/wp-content/uploads/2023/02/1D7A8571.jpg)
Prowadzenie kampanii bez wsparcia to ciężki kawałek chleba. Dwoisz się i troisz, żeby wszystko ogarnąć jak należy, a potem padasz na twarz ze zmęczenia. I ta świadomość, że Twoje teksty (a przez to zarobki!) mogły być dużo lepsze…
Szkoda Twoich zasobów. Oszczędź czas i zajmij się tym, czego nie możesz oddelegować w swoim biznesie. Ja przygotuję teksty. Więcej przestrzeni na koordynowanie kampanii (albo regenerację), więcej zer na koncie. Chyba dobry deal, prawda?
Nad czym popracujemy?
- Tekst oferty na stronę sprzedażową (landing page sprzedażowy)
- Sekwencja maili sprzedażowych
- Copy do reklam (Instagram, Facebook) promujących Twój produkt cyfrowy
Angażujące teksty pod automatyzację w biznesie online
A może chcesz zarabiać nawet wtedy, kiedy śpisz, spędzasz czas z rodziną albo wylegujesz się pod palemką? Głupie pytanie. Kto by nie chciał, prawda?
No to do dzieła! Tekst na landing page, obok którego nie sposób przejść obojętnie? A może sekwencja mailowa pod lejek, która poprowadzi Twojego odbiorcę od poznania Cię do skorzystania z Twojej oferty? Daj znać, czego potrzebujesz.
Nad czym popracujemy?
- Tekst na landing page (pod lead magnet, one time offer, stronę zapisu itp.)
- Automatyzacja sprzedażowa w newsletterze
- Copy do reklam (Instagram, Facebook) promujących lead magnet
![1D7A8277 1D7A8277](https://katarzynamroz.pl/wp-content/uploads/2023/02/1D7A8277-scaled.jpg)
Ale, ale... czy to się na pewno opłaca?
Sprawdź, co o tym sądzą moi dotychczasowi klienci!
Moja strona sprzedażowa osiągnęła konwersję na poziomie 17%, co oznacza wynik kilkunastokrotnie (!) wyższy od przeciętnego. I jestem absolutnie przekonana, że w dużej mierze to zasługa tekstów Kasi.
Współpraca zapewniła mi copy na stronę sprzedażową, z konwersją powyżej średniej rynkowej. Chętnie wrócę po teksty przy kolejnych akcjach. Polecam!
Dzięki współpracy z Kasią nie tylko otrzymałam stronę sprzedażową, która rzeczywiście sprzedaje (inwestycja zwróciła się już pierwszego dnia przedsprzedaży!), ale i zaoszczędziłam sporo czasu.
Twoja inwestycja:
Tekst oferty na stronę sprzedażową (landing page sprzedażowy)
Pakiet Basic
- Do 10 sekcji* na stronie
- Nielimitowane poprawki do tekstu
Pakiet Standard
- Do 15 sekcji* na stronie
- Nielimitowane poprawki do tekstu
Pakiet Premium
- Do 20 sekcji* na stronie
- Nielimitowane poprawki do tekstu
* Sekcja to jeden, konkretny element na stronie – najczęściej zaczyna się od nagłówka. Przykładowe sekcje (na bazie mojej strony www) : „Dlaczego warto?”, „Poznajmy się!”
Pozostałe teksty
Maile sprzedażowe
- Cena niezależna od długości
- Nielimitowane poprawki do tekstu
Landing page
- Do 8 sekcji na stronie
- Nielimitowane poprawki do tekstu
Tekst reklamy
- Cena niezależna od długości
- Propozycja hasła na grafikę
- Nielimitowane poprawki do tekstu
Podane ceny nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art 66 kodeksu cywilnego.
Jak wygląda nasza współpraca?
Krok 1
Kontaktujesz się ze mną
Krok 2
Ustalamy szczegóły zlecenia i warunki współpracy
Krok 3
Wypełniasz brief, odpowiadając na pytania o Twój biznes
Krok 4
Analizuję Twoją markę i grupę docelową
Krok 5
Otrzymujesz wstępny konspekt tekstu
Krok 6
Projektuję treści na bazie zaakceptowanego konspektu
Krok 7
Dostajesz gotowy tekst - w razie potrzeby nanoszę poprawki
Najczęściej zadawane pytania
Masz pytanie o pisanie? Poszukaj odpowiedzi poniżej lub napisz do mnie – z chęcią odpowiem!
Nie. Współpracuję głównie z właścicielami biznesów online (ekspertami, markami osobistymi i edukacyjnymi), których podstawą działalności jest sprzedaż produktów cyfrowych (kursy online, szkolenia, e-booki itp.). Zerknij do portfolio i sprawdź przykładowe marki, z którymi współpracowałam.
Nie masz pewności, czy mogę Ci pomóc? Porozmawiajmy!
Standardowo trwa to od 3 do 7 dni roboczych (w zależności od stopnia skomplikowania zlecenia) – licząc od momentu dostarczenia przez Ciebie materiałów potrzebnych do jego realizacji.
Chcesz mieć gwarancję, że otrzymasz tekst w konkretnym terminie? Napisz do mnie z co najmniej 3-tygodniowym wyprzedzeniem (lub 4-tygodniowym w okresie okołoświątecznym lub wakacyjnym).
Tak, rozliczamy się na podstawie faktury bez VAT.
Zdecydowanie. To kluczowy dokument, na bazie którego projektuję Twoje teksty. W briefie zadaję szczegółowe pytania o Twoją markę, grupę docelową, konkurencję czy preferowany styl komunikacji. Wypełniając go, pomagasz mi lepiej zrozumieć Twój biznes, a w konsekwencji zaprojektować skuteczniejsze teksty.
Masz własny dokument z dobrze opracowaną strategią marki i analizą grupą docelowej? Koniecznie mi go podeślij!
Przed rozpoczęciem pracy nad tekstami potrzebuję od Ciebie informacji o:
- Twojej marce i grupie docelowej,
- Twojej ofercie i jej wyróżnikach,
- Twojej konkurencji,
- preferowanym stylu komunikacji.
Przekazujesz mi je w briefie.
W zależności od typu zlecenia mogę Cię też poprosić o przesłanie mi dodatkowych materiałów niezbędnych do jego realizacji (np. wyników ankiety realizowanej wśród Twoich odbiorców czy wcześniejszych tekstów).
Dzielę się w nim moją ogólną koncepcją tekstu. Ma to znaczenie zwłaszcza w przypadku dużych zleceń (tekst oferty na stronę sprzedażową, sekwencja maili sprzedażowych itp.)
Dzięki temu mamy pewność, że nasze wizje się pokrywają. Na tym etapie możemy też swobodnie dopracowywać przekaz, dodawać lub usuwać poszczególne elementy, zmieniać ich kolejność.
Jest to więc forma „zabezpieczenia” dla obu stron – ja wiem, że tworzę teksty zgodnie z Twoimi oczekiwaniami – Ty wiesz, czego się spodziewać. Konspekt wskazuje również zakres ewentualnych poprawek.
Tekst, który nie spełnia Twoich oczekiwań? Nie ma mowy! 🙂 Dlatego będę poprawiała go tak długo, jak to koniecznie (choć z doświadczenia wiem, że zwykle wystarczy maksymalnie 1 tura poprawek).
Pamiętaj jednak, że poprawki muszą mieścić się w obrębie naszych ustaleń (na bazie konspektu, który wcześniej akceptujesz). Jeśli po odebraniu tekstu zdecydujesz, że chcesz do niego coś dodać, albo całkowicie zmienić jego koncepcję, potraktuję to jako osobne zlecenie.
Napisz do mnie. Zadam Ci kilka dodatkowych pytań i podpowiem rozwiązanie odpowiednie dla Ciebie. 🙂
Daj mi znać. O ile to możliwe, zaproponuję Ci rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb. 🙂
To co, działamy?
Potrzebujesz piekielnie skutecznych treści dla biznesu online? Sprawdźmy, jak mogę Ci pomóc.