Oferta

Pewnie wiesz już, że dobry copywriting to pewna inwestycja dla Twojego biznesu online. Taka, która pracuje na Ciebie na okrągło.

Zbliża się kampania Twojego kursu, a Ty potrzebujesz treści, które konwertują jak szalone? Twoja skrzynka nadawcza od tygodni świeci pustkami, a subskrybenci newslettera ledwo pamiętają, że istniejesz? Do tego przydałoby się odświeżyć teksty na stronie www Twojej marki osobistej…

z laptopem

Dlaczego warto?

Zwiększ zyski

Trafione teksty to lepsze zarobki w Twojej firmie. Rozłożę Twoją ofertę na czynniki pierwsze i wyciągnę z niej to, co dla Twojego klienta najważniejsze.

Uwolnij czas

Zamiast ślęczeć godzinami nad pustym edytorem tekstu, skup się na tych obszarach biznesu, w których czujesz się najlepiej. Ja zajmę się treściami.

Stwórz wyrazisty wizerunek

Stop wyświechtanym frazesom typu „indywidualne podejście” i „najlepsza jakość”. Zajrzę w każdy zakamarek Twojej oferty i opowiem o jej atutach – konkretnie i bez nadęcia.

Co mogę dla Ciebie zrobić?

Copywriting sprzedażowy

Oferujesz świetne produkty cyfrowe (kursy, e-booki itp.) lub usługi online i potrzebujesz piekielnie skutecznych treści, które wzbudzą zaufanie odbiorcy i podkręcą Twoją sprzedaż?

1D7A8571

Damy radę! Przygotuję dla Ciebie teksty sprzedażowe, które skupią się na Twoich klientach i ich potrzebach. A przy tym nienachalnie przedstawią Twoją ofertę i nakłonią odbiorców do działania.

Nad czym popracujemy?

Jak to zrobimy?

Teksty na stronę www

Potrzebujesz wyrazistych tekstów na stronę www dla swojego solobiznesu online? Takich, które złapią uwagę odbiorcy i podkreślą to, co Cię wyróżnia?

Do zrobienia! Prześwietlę Twoją markę niczym precyzyjny rentgen i sprawię, że potencjalny klient łatwiej Cię zapamięta. A potem bez wahania przejdzie od czytania do kupowania.

Nad czym popracujemy?

Jak to zrobimy?

1D7A8277
1D7A8548

Newsletter regularny

Nie masz czasu na tworzenie regularnych maili, chociaż wiesz, że to najszybsza droga do zbudowania wartościowych relacji z odbiorcami?

Zmieńmy to! Postaw na przemyślane treści w newsletterze, dzięki którym zgromadzisz zaangażowaną społeczność wokół marki. Bądź w stałym kontakcie z odbiorcami, dbaj o relacje i buduj dochodowy biznes na lata.

Jak to zrobimy?

Twoja inwestycja:

Tekst oferty na stronę sprzedażową (landing page) z płatnym produktem cyfrowym

Pakiet Basic

1000
Polecany do produktów cyfrowych z niższej półki cenowej (np. e-book, minikurs)
  • Do 10 sekcji* na stronie
  • Nielimitowane poprawki do tekstu

Pakiet Standard

1500
Polecany do produktów cyfrowych ze średniej półki cenowej (np. kurs online)
  • Do 15 sekcji* na stronie
  • Nielimitowane poprawki do tekstu

Pakiet Premium

2000
Polecany do produktów premium (np. program rozwoju z indywidualnym wsparciem)
  • Do 20 sekcji* na stronie
  • Nielimitowane poprawki do tekstu

* Sekcja to jeden, konkretny element na stronie – najczęściej zaczyna się od nagłówka. Przykładowe sekcje (na bazie mojej strony www) : „Dlaczego warto?”,  „Poznajmy się!”

Teksty na stronę www marki osobistej

Strona one page

750
Tekst na pojedynczą stronę (one pager)
  • Do 5 sekcji* na stronie
  • Nielimitowane poprawki do tekstu

Strona wizytówka

1200
Tekst na stronę wizytówkę z 3 zakładkami (strona główna, zakładka z ofertą, zakładka „O mnie")
  • Łącznie do 15 sekcji*
  • Nielimitowane poprawki do tekstu

Rozbudowana strona

  1. Wycena indywidualna

* Sekcja to jeden, konkretny element na stronie – najczęściej zaczyna się od nagłówka. Przykładowe sekcje (na bazie mojej strony www) : „Dlaczego warto?”,  „Poznajmy się!”

Pozostałe teksty

Maile sprzedażowe

zł/mail 220
Treść maila do kampanii produktu cyfrowego
  • Cena niezależna od długości
  • Nielimitowane poprawki do tekstu

Newsletter

-250 zł/mail 200
Regularny mailing do odbiorców
  • Do 5 000 zzs*/mail
  • Nielimitowane poprawki do tekstu

Landing page

500
Tekst na landing page promujący lead magnet (produkt bezpłatny)
  • Do 8 sekcji na stronie
  • Nielimitowane poprawki do tekstu

* znaki ze spacją

Jak wygląda nasza współpraca?

Krok 1

Kontaktujesz się ze mną

Krok 2

Ustalamy szczegóły zlecenia i warunki współpracy

Krok 3

Wypełniasz brief, odpowiadając na pytania o Twój biznes

Krok 4

Analizuję Twoją markę i grupę docelową

Krok 5

Otrzymujesz wstępny konspekt tekstu

Krok 6

Projektuję treści na bazie zaakceptowanego konspektu

Krok 7

Dostajesz gotowy tekst - w razie potrzeby nanoszę poprawki

Najczęściej zadawane pytania

Masz pytanie o pisanie? Poszukaj odpowiedzi poniżej lub napisz do mnie – z chęcią odpowiem!

Nie. Współpracuję głównie z soloprzedsiębiorcami (ekspertami, markami osobistymi, edukacyjnymi itp.) oferującymi produkty cyfrowe (kursy online, szkolenia, e-booki itp.) lub/i usługi online (wirtualna asysta, marketing, dietetyka, coaching itp.). Zerknij do portfolio i sprawdź moje przykładowe realizacje. 

Nie masz pewności, czy mogę Ci pomóc? Porozmawiajmy!

Standardowo trwa to od 3 do 7 dni roboczych (w zależności od stopnia skomplikowania zlecenia) – licząc od momentu dostarczenia przez Ciebie materiałów potrzebnych do jego realizacji.

Chcesz mieć gwarancję, że otrzymasz tekst w konkretnym terminie? Napisz do mnie z co najmniej 3-tygodniowym wyprzedzeniem (lub 4-tygodniowym w okresie okołoświątecznym lub wakacyjnym).

Tak, rozliczamy się na podstawie faktury bez VAT.

Zdecydowanie. To podstawowy dokument, na bazie którego projektuję Twoje teksty. W briefie zadaję szczegółowe pytania o Twoją markę, grupę docelową, konkurencję czy preferowany styl komunikacji. Wypełniając go, pomagasz mi lepiej zrozumieć Twój biznes, a w konsekwencji zaprojektować skuteczniejsze teksty.

Masz własny dokument z dobrze opracowaną strategią marki i analizą grupą docelowej? Koniecznie mi go podeślij!

Przed rozpoczęciem pracy nad tekstami potrzebuję od Ciebie informacji o:

  • Twojej grupie docelowej,
  • Twojej marce i jej wyróżnikach,
  • preferowanym stylu komunikacji.

Przekazujesz mi je w briefie.

W zależności od typu zlecenia mogę Cię też poprosić o przesłanie mi dodatkowych materiałów niezbędnych do jego realizacji (np. szczegółowych informacji o promowanym produkcie cyfrowym, wyników ankiet realizowanych wśród Twoich odbiorców, szczegółów oferty, wcześniejszych tekstów itp.).

Dzielę się w nim moją ogólną koncepcją tekstu. Ma to znaczenie zwłaszcza w przypadku dużych zleceń (tekst oferty na stronę sprzedażową, teksty na stronę www, sekwencja maili sprzedażowych itp.)

Dzięki temu mamy pewność, że nasze wizje się pokrywają. Na tym etapie możemy też swobodnie dopracowywać przekaz, dodawać lub usuwać poszczególne elementy, zmieniać ich kolejność. 

Jest to więc forma „zabezpieczenia” dla obu stron – ja wiem, że tworzę teksty zgodnie z Twoimi oczekiwaniami – Ty wiesz, czego się spodziewać. Konspekt wskazuje również zakres ewentualnych poprawek. 

Tekst, który nie spełnia Twoich oczekiwań? No way! 🙂 Dlatego będę poprawiała go tak długo, jak to koniecznie (spokojnie, zwykle wystarczy maksymalnie 1 tura poprawek ;)).

Pamiętaj jednak, że poprawki muszą mieścić się w obrębie naszych ustaleń (na bazie konspektu, który wcześniej akceptujesz). Jeśli po odebraniu tekstu zdecydujesz, że chcesz do niego coś dodać, albo całkowicie zmienić jego koncepcję, potraktuję to jako osobne zlecenie.

Napisz do mnie. Zadam Ci kilka dodatkowych pytań i wspólnie wybierzemy rozwiązanie odpowiednie dla Ciebie. 🙂

Daj mi znać. O ile to możliwe,  zaproponuję Ci rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb. 🙂

To co, działamy?

Potrzebujesz piekielnie skutecznych treści dla biznesu online? Sprawdźmy, jak mogę Ci pomóc.