Oferta
Pewnie wiesz już, że dobry copywriting to pewna inwestycja dla Twojego solobiznesu online. Taka, która pracuje na Ciebie na okrągło.
Zbliża się kampania Twojego kursu, a Ty potrzebujesz treści, które konwertują jak szalone? Twoja skrzynka nadawcza od tygodni świeci pustkami, a subskrybenci newslettera ledwo pamiętają, że istniejesz? Do tego przydałoby się odświeżyć teksty na stronie www Twojej marki osobistej…
Dlaczego warto?
Zwiększ zyski
Trafione teksty to lepsze zarobki w Twojej firmie. Rozłożę Twoją ofertę na czynniki pierwsze i wyciągnę z niej to, co dla Twojego klienta najważniejsze.
Uwolnij czas
Zamiast ślęczeć godzinami nad pustym edytorem tekstu, skup się na tych obszarach biznesu, w których czujesz się najlepiej. Ja zajmę się treściami.
Stwórz wyrazisty wizerunek
Zapomnij o wyświechtanych frazesach typu „indywidualne podejście” czy „najlepsza jakość”. Zajrzę w każdy zakamarek Twojej marki i opowiem o jej atutach – konkretnie i bez nadęcia.
Co mogę dla Ciebie zrobić?
Copywriting sprzedażowy
Oferujesz świetne produkty cyfrowe (kursy, e-booki itp.) lub usługi online i potrzebujesz piekielnie skutecznych treści, które wzbudzą zaufanie odbiorcy i podkręcą Twoją sprzedaż?
Damy radę! Przygotuję dla Ciebie teksty sprzedażowe, które skupią się na Twoich klientach i ich potrzebach. A przy tym nienachalnie przedstawią Twoją ofertę i nakłonią odbiorców do działania.
Nad czym popracujemy?
- Tekst oferty na stronę sprzedażową (produkt płatny)
- Treść maili sprzedażowych do kampanii produktu cyfrowego
- Tekst na landing page promujący lead magnet (produkt bezpłatny)
Jak to zrobimy?
- Wejdę w buty Twojego odbiorcy i odkryję, czego pragnie
- Prześwietlę Twoją ofertę i wskażę, co ją wyróżnia
- Rozbiję obiekcje klientów i nakłonię ich do działania
Teksty na stronę www
Potrzebujesz wyrazistych tekstów na stronę www dla swojego solobiznesu online? Takich, które złapią uwagę odbiorcy i podkreślą to, co Cię wyróżnia?
Do zrobienia! Prześwietlę Twoją markę niczym precyzyjny rentgen i sprawię, że potencjalny klient łatwiej Cię zapamięta. A potem bez wahania przejdzie od czytania do kupowania.
Nad czym popracujemy?
- Tekst na stronę główną
- Tekst do zakładki z ofertą
- Tekst na podstronę „O mnie"
Jak to zrobimy?
- Dogłębnie poznam Twoją markę i podkreślę jej unikatowy charakter
- Umiejętnie przedstawię Ciebie i Twoją ofertę
- Opowiem o Twoich usługach lub produktach prosto i bez nadęcia
Newsletter regularny
Nie masz czasu na tworzenie regularnych maili, chociaż wiesz, że to najszybsza droga do zbudowania wartościowych relacji z odbiorcami?
Zmieńmy to! Postaw na przemyślane treści w newsletterze, dzięki którym zgromadzisz zaangażowaną społeczność wokół marki. Bądź w stałym kontakcie z odbiorcami, dbaj o relacje i buduj dochodowy biznes na lata.
Jak to zrobimy?
- Opracuję strategię treści, które zapewnią wartość i wzbudzą zaufanie
- Zbuduję relację z czytelnikami i podtrzymam ich zaangażowanie
- Nienachalnie przygotuję odbiorców do skorzystania z Twojej oferty
Twoja inwestycja:
Tekst oferty na stronę sprzedażową (landing page) z płatnym produktem cyfrowym
Pakiet Basic
- Do 10 sekcji na stronie
- Poprawki do tekstu w cenie
Pakiet Standard
- Do 15 sekcji na stronie
- Poprawki do tekstu w cenie
Pakiet Premium
- Do 20 sekcji na stronie
- Poprawki do tekstu w cenie
Teksty na stronę www marki osobistej
Strona one page
- Do 5 sekcji na stronie
- Poprawki do tekstu w cenie
Strona wizytówka
- Łącznie do 15 sekcji
- Poprawki do tekstu w cenie
Rozbudowana strona
- Wycena indywidualna
Pozostałe teksty
Maile sprzedażowe
- Cena niezależna od długości
- Poprawki do tekstu w cenie
Newsletter
- Do 5 000 zzs*/mail
- Poprawki do tekstu w cenie
Landing page
- Do 8 sekcji na stronie
- Poprawki do tekstu w cenie
* znaki ze spacją
Najczęściej zadawane pytania
Masz pytanie o pisanie? Poszukaj odpowiedzi poniżej lub napisz do mnie – z chęcią odpowiem!
Sprawdź, jak to wygląda krok po kroku.
- Kontaktujesz się ze mną.
- Ustalamy szczegóły zlecenia (np. rodzaj i cel zamawianych tekstów), a także warunki współpracy (m.in. termin realizacji). Omawiamy je w dogodny dla Ciebie sposób (mailowo, telefonicznie lub na spotkaniu online). Podpisujemy umowę.
- Zabieram się za analizę Twojej marki. Na tym etapie poproszę Cię o odpowiedź na kilka dodatkowych pytań (m.in. o Twoją markę i grupę docelową).
- Tworzę i wysyłam Ci wstępny konspekt tekstu. To moment, w którym możemy swobodnie dodawać lub usuwać poszczególne sekcje oraz zmienić ich kolejność.
- Tworzę tekst na bazie zaakceptowanego przez Ciebie konspektu.
- W umówionym terminie otrzymujesz gotowy tekst. W razie potrzeby nanoszę darmowe poprawki.
Z uwagi na specjalizację (copywriting sprzedażowy) najczęściej piszę dla twórców produktów cyfrowych (kursy online, szkolenia, e-booki) oraz soloprzedsiębiorców oferujących usługi online (np. wirtualna asysta, dietetyka, coaching itp.). Nie masz pewności, czy współpracuję z firmami z Twojej branży? Porozmawiajmy!
Najczęściej trwa to od 3 do 7 dni roboczych (w zależności od stopnia skomplikowania tekstu) od momentu dostarczenia przez Ciebie wszystkich materiałów.
Chcesz mieć gwarancję, że otrzymasz tekst w konkretnym terminie? Napisz do mnie z co najmniej 3-tygodniowym wyprzedzeniem (lub 4-tygodniowym w okresie okołoświątecznym i wakacyjnym).
Przed rozpoczęciem pracy nad tekstami potrzebuję od Ciebie informacji o:
- Twojej grupie docelowej,
- Twojej marce,
- preferowanym stylu komunikacji.
Dodatkowo – w zależności od tekstu – mogę Cię poprosić też o przekazanie mi np.:
- szczegółowej oferty,
- informacji o misji marki, jej wartościach, historii,
- szczegółowych informacji o promowanym produkcie cyfrowym.
Sekcja to jeden, konkretny element na stronie, który najczęściej zaczyna się od nagłówka. Przykładowe sekcje (na bazie mojej strony www) to: „Dlaczego warto?”, „Poznajmy się!”, „Mówią o mnie”) itp.
Napisz do mnie. Zadam Ci kilka dodatkowych pytań i wspólnie wybierzemy rozwiązanie odpowiednie dla Ciebie. 🙂
Daj mi znać. O ile to możliwe, zaproponuję Ci rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb. 🙂
Jasne, będę poprawiała Twój tekst tak długo, jak to koniecznie (chociaż z doświadczenia wiem, że nie zdarza się to częściej niż raz ;)).
Pamiętaj jednak, że poprawki muszą mieścić się w obrębie naszych ustaleń (na bazie konspektu, który wcześniej akceptujesz). Jeśli po odebraniu tekstu zdecydujesz, że chcesz do niego coś dodać, albo całkowicie zmienić jego koncepcję, potraktuję to jako osobne zlecenie.
To co, działamy?
Potrzebujesz solidnych treści dla swojego solobiznesu online? Sprawdźmy, jak mogę Ci pomóc.